Fuck...

Nu har jag inte skrivit på typ hum... nån månad?
Hänt mycket, allt gammalt har kommit i kapp mig själv.
allt jag inte ville skulle komma, har till slut slått ner mig.
jag har hamnat på botten, gjort saker jag inte borde gjort.
man tror man är stark, men egentligen är man inte det.
det märkte jag nu, jag är inte så stark som jag trodde.
jag hade kunnat vara en björn, men just nu är jag en mus.
jag är körd, körd i botten.

finns mycket jag hade velat ändra från och med nu, men det blir svårt.
kommer aldrig klara det själv.
vet jag har folk som ställer upp, men vet inte om de kommer kunna hjälpa mig.
jag är verkligen dum i huvudet som sjunkit så här lågt.
har inte varit dum, bara oansvarig och gjort saker jag inte borde göra.
men ibland måste man det med?
man lär sig av sina misstag?
va fan vet jag egenligen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback