lala laaaa

Ja så är natten runt 02.30 och jag är vaken än, yes.
Hade tänkt mig att gå och lägga mig i normal tid, men nej så blev det inte.
Har en katt mamma som är över kåt och en kattunge som är hyper aktiv.
Blir inte så jävla mycket sömn här inte och det lilla jag får blir förstört när katten skriker ut sina sexuella frustrationer.
Kul liv kan man tycka, mindre kul för mig som måste ta hand om alla kattungar sen.
Men hitta P-pillerna till katt fan förut så nu går hon på det. så nu kan hon knulla bäst fan hon vill.

Jag har förresten löst ett av de största problemen med datorn, brukar få ont som tusan i nacke och röv på mitt vanliga dator ställe. Så jag tog mig friheten att vända dataskärmen mot soffan, så nu ligger jag i den och nördar. Bättre kan det inte bli.

Funderar starkt på att försöka möta jhon blund än en gång och hoppas på att det går bra utan störnings moment.
Ronja (hunden) är nog sugen på att gå och lägga sig, men är jag vaken är hon vaken.

Nu blir det lite musica sedan sängen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback